WEBINO.pl

4 nieoczywiste zalety długopisów reklamowych

długopisy reklamowe

Długopisy reklamowe to jedna z najczęściej wybieranych form promocji firmy. Dzieje się tak nie bez powodu: metoda ta jest bardzo subtelna i w ogóle nie kojarzy się z reklamą (która dla większości z nas ma raczej negatywne konotacje), gadżety są przydatne, estetyczne i budują pozytywny wizerunek firmy. Z jakich jeszcze powodów warto po nie sięgać?

Skrócenie dystansu i nawiązanie kontaktu

Długopisy reklamowe sprawdzają się zwłaszcza wtedy, gdy potrzebujemy pretekstu do nawiązania kontaktu z konsumentem, a nie chcemy sprawiać wrażenia natrętnych sprzedawców. Wręczenie prezentu z logo może stanowić wręcz idealny wstęp do luźnej pogawędki na temat oferty firmy, a obdarowany klient będzie nam wdzięczny za nowy długopis i chętniej wysłucha tego, co mamy do powiedzenia. Co ważne, przydatny gadżet sprawia, że klient w pewnym sensie sam staje się reklamą naszej działalności: używając go w codziennych sytuacjach, mimowolnie eksponuje nasze logo i dane kontaktowe, przyczyniając się do zainteresowania ze strony innych potencjalnych odbiorców.

Sygnał, że klient jest dla nas ważny

Ofiarowując konsumentowi prezent (nawet tak skromny jak długopis reklamowy), wysyłamy mu sygnał, że on i jego zdanie są dla nas naprawdę istotne – zwłaszcza, jeśli wybierzemy go z tłumu i wręczymy podarunek w obecności świadków. Klasyczna wizytówka z pewnością nie jest przedmiotem, który ma jakąś szczególną wartość z perspektywy odbiorcy, jest dla niego atrakcyjny czy przydatny. Natomiast artykuły piśmiennicze to praktyczne gadżety, które z pewnością będą używane na co dzień i wybawią naszego klienta z niejednej drobnej opresji, budując jego pozytywne skojarzenia z naszą firmą.

Budowanie konkretnego wizerunku

Wbrew pozorom, długopisy reklamowe mogą nieść za sobą znacznie więcej informacji niż można byłoby wywnioskować z naniesionych na nie nadruków. Na to, jak zostanie odebrane nasze przedsiębiorstwo, wpływa m.in. design wybranych produktów. Na szczęście do wyboru mamy całą gamę gadżetów marketingowych: od kolorowych, wesołych projektów, poprzez minimalistyczne i nowoczesne, aż po reprezentujące klasyczną elegancję.

Wyrażenie poglądów i wartości

Za pomocą odpowiedniego doboru artykułów z logo możemy również manifestować poglądy i wartości wyznawane przez firmę. Na szczególną uwagę zasługują długopisy ekologiczne, które idealnie wpisują się w trend związany z ochroną środowiska naturalnego. Takie produkty są wykonywane z papieru z makulatury, dzięki czemu są całkowicie biodegradowalne, co jednak nie wpływa na zmniejszenie ich funkcjonalności.

Exit mobile version