WEBINO.pl

Co mają potykacze drewniane, czego nie mają inne stojaki reklamowe?

Potykacze reklamowe

Co mają potykacze drewniane, czego nie mają inne stojaki reklamowe?

Wśród różnego rodzaju nośników, służących do skutecznej komunikacji z klientami, potykacze drewniane zajmują szczególne miejsce. Zdawać by się mogło, że rozwój technologiczny różnego rodzaju produktów służących do ekspozycji treści promocyjnych, skutecznie wyprze rozwiązania znane od setek lat. Nic bardziej mylnego. Jak widać, lubimy to, co jest już sprawdzone i dobrze przetestowane.

Tradycyjne formy ekspozycji – potykacze drewniane nadal rządzą!

Tradycyjne potykacze reklamowe drewniane, w postaci stojaków, znane są od dawna. W pewien sposób to właśnie one są protoplastami współczesnych stojaków reklamowych, takich jak lightboxy, totemy reklamowe, tripody czy stojaki zbudowane z profili aluminiowych i tworzywa sztucznego.

Od czegoś marketingowe szaleństwo, prezentacji materiałów reklamowych, musiało się zacząć. I zaczęło się od drewnianych potykaczy, które pełnią do dzisiaj tę samą funkcję, co na samym początku – czyli informują nas zazwyczaj, co i za ile w danym miejscu dostaniemy!

Najczęściej potykacze drewniane spotykamy w lokalach gastronomicznych lub handlowych. Można zadać sobie pytanie, jak to jest zatem możliwe, że mając do dyspozycji najnowsze zdobycze branży POSM, nadal chętnie sięgamy po rozwiązania, które powinny trącić nam już myszką i zalegać w jakichś zakurzonych magazynach ze starociami?

Potykacze drewniane

Wytrzymałość godna tworzyw sztucznych

Nowoczesność nie do końca ominęła drewniane stojaki reklamowe. Dzięki niej można dzisiaj skutecznie zabezpieczyć stylowe, drewniane ramy potykaczy, przed szkodliwym wpływem warunków atmosferycznych.

Tym samym stały się one równie wytrzymałe, jak produkty z metalu lub materiałów sztucznych, ale zachowują przy tym swoją naturalną elegancję i urok. Sposobem na wzmocnienie ram drewnianych potykaczy jest zazwyczaj laminowanie drewna oraz jego impregnacja specjalnymi lakierami i impregnatami.

Co istotne, potykacze reklamowe drewniane najczęściej wyposażone są w tablice kredowe, na które można nanosić wszystkie ważne informacje marketingowe i promocyjne. Ich obsługa jest banalnie prosta, na co wpływają również niebrudzące, kolorowe markery kredowe.

A co najważniejsze, taki stojak reklamowy nie wymaga prądu, co też ma swój urok! Forma ekspozycji treści jest zazwyczaj dwustronna, a komunikaty nanosi się na tablicę łatwo i szybko. Wystarczy je napisać. Chwali się to, bo coraz mniej mamy okazji, do używania pisma w sposób tradycyjny – nie licząc swoich podpisów na dokumentach, chociaż i to ma miejsce coraz rzadziej.

Styl retro, który nadal jest na topie – sekret drewnianych potykaczy

Styl i aranżacja wnętrz jest czymś, co często opiera się zasadom logiki, dlatego też nowoczesne nie zawsze jest najlepsze. Tutaj liczy się bowiem wizja oraz indywidualny gust. Jeśli jeszcze dodamy do tego nutkę nostalgii za tym, co minęło, którą wielu z nas nosi w sobie, to okazuje się, że co by się nie działo, pozytywnie reagujemy na wszystko, co łączy nas z przeszłością – przynajmniej stylistycznie. To dlatego tak popularne zarówno w modzie, jak i aranżacji wnętrz są style retro i vintage.

Lubimy wracać do przeszłości. Zmęczeni nowoczesnością i otaczającym nas szumem technologicznym, pozytywnie kojarzymy wszystko, co jest proste i naturalne. A potykacze reklamowe drewniane są właśnie proste, piękne i niosą ze sobą wspomnienie dawnych czasów, które z dziwnych powodów, często uważamy za lepsze i fajniejsze – nawet jeśli takie nie były.

Exit mobile version